Bisnes Klinik Haiwan Ini Berjaya Buat Kempen Launching Dan Hit Jualan RM57,752 Dalam Masa Dua Hari!

Seni menjadi Doktor dan seni menjadi usahawan adalah dua seni yang berbeza! Terletak di Jitra, Kedah, ada sebuah klinik haiwan iaitu Furmily Animal Medical Centre. Klinik ini dipacu seorang wanita yang berjiwa kental, Dr. Siti Hajar Binti Abu Bakar dan hakikatnya, cabaran yang dihadapinya dalam mengurus klinik ni bukan calang-calang! Sebelum, Dr. Siti Hajar hadapi pelbagai masalah.

Antaranya pengurusan staff, Staff tak puas hati dan sampai buat group toksik! Beliau juga hadapi sales yang tak konsisten, sales yang turun naik buat kewangan klinik sentiasa dalam keadaan kritikal. Selepas hampir setahun dibimbing rapat oleh FunnelEvo, semuanya berubah.

Ini dia transformasi luar biasa Dr. Siti Hajar:

1. Berjaya kuasai strategi kempen launching! Melalui kempen ‘Kita Kasi’, dalam dua hari sahaja sales beliau boleh mencecah RM 57,752. Memang luar biasa!

2. Atasi Emosi. Dr. Siti Hajar belajar kawal emosi dengan baik, buat keputusan lebih bijak dan tenang.

3. Hala Tuju Jelas. Bisnes kini ada hala tuju yang jelas. Dr. Siti Hajar tahu ke mana arah yang nak dituju.

4. Sales Meningkat: Sales klinik mula meningkat sikit demi sikit. Kini kewangan klinik lebih stabil.

5. Tak lagi melekat dalam operasi bisnes 24 jam!

Sekarang beliau berjaya urus staff lebih baik, Dr. Siti Hajar belajar cara urus staff dengan lebih berkesan, menjadikan mereka lebih produktif dan bersemangat. Dr. Siti Hajar bukti bahawa dengan bimbingan yang betul, semangat yang tak pudar, dan usaha yang berterusan, kejayaan pasti boleh dicapai. Klinik Furmily Animal Medical Centre sekarang berdiri teguh sebagai simbol ketabahan dan kecekalan dia. Tahniah Dr Siti Hajar bersama FunnelEvo untuk tahun yang kedua!

Nak belajar lebih banyak ilmu grow bisnes? Khas untuk pendiri bisnes! Himpunan Usahawan Amazing Founder : Grow Bisnes Lebih Laju 31 Julai & 1 Ogos 2024 di SACC Shah Alam. Dapatkan tawaran tiket serendah RM29 di AmazingFounder.com atau hubungi team FunnelEvo, Captain Azlan disini —> https://www.wasap.my/60184092766

Jangan lupa share artikel ini

Related Articles

Semoga blog ini memberi manfaat untuk anda

Nakkan Konsultasi Bisnes PERCUMA? Klik Di Bawah Sekarang!

Semoga blog ini memberi manfaat untuk anda.

Nakkan Konsultasi Bisnes PERCUMA? Klik Di Bawah Sekarang!